Zestawienie ewidencji czasu pracy

Nawigacja:  Moduł Rozliczenia > Menu główne > Raporty > Rozliczenia >

Zestawienie ewidencji czasu pracy

Poprzednia stronaPowrót do strony startowejNastępna strona
Pokaż/ukryj rozwijany tekst

 Raport jest zestawieniem zapisanej ewidencji czasu pracy wszystkich zatrudnionych pracowników w aktywnej firmie.

kliknij aby rozwinąć / zwinąćJak utworzyć raport
1.Wybrać z menu głównego żądany raport.
2.Wyświetlone zostanie okno wywołania raportu, gdzie należy podać:

Jeśli w ustawieniach programu jest zaznaczona opcja: "Pokazuj filtry grup" okno wywołania wydruku zostanie poszerzone o pole wyboru Grupy kierowców bądź pojazdów.

Opis zaznaczania grup kierowców i samochodów znajduje się w temacie: "Grupy kierowców i samochodów w raportach".

 

okres - dla którego ma być generowany raport (patrz: "wprowadzanie daty");
zaznaczyć pracownika / pracowników z listy;

Zaznaczanie/odznaczanie wszystkich pozycji na liście - kliknij LPM w polu zaznaczania/odznaczania w nagłówku listy.

Wyszukiwanie wg frazy - umożliwia filtrowanie pozycji na liście wg dowolnego tekstu - pole znajduje się poniżej nagłówka listy.

Sortowanie pozycji - kliknij na tytule nagłówka, aby posortować pozycje alfabetycznie.

 

 

 

Opcje

 

Dodany zostanie na spodzie strony szablon na podpisy osoby sporządzającej, sprawdzającej, zatwierdzającej oraz data i podpis pracownika.

 

 

 

Aby wyświetlić raport należy posługiwać się przyciskami paska narzędziowego (patrz: "Generowanie raportów").

 


Zobacz również:

Okno podglądu raportów (jak wydrukować i wyeksportować raport)