Usuwanie ewidencji czasu pracy

Nawigacja:  Moduł Rozliczenia > Menu główne > Rozliczenia >

Usuwanie ewidencji czasu pracy

Poprzednia stronaPowrót do strony startowejNastępna strona

Funkcja ta, jak sama nazwa mówi, służy do usuwania kalendarzy miesięcznych pracownika.

Aby otworzyć okno usuwania ewidencji czasu pracy należy z menu głównego Rozliczenia wybrać Usuwanie ewidencji czasy pracy.

W celu usunięcia ewidencji należy (rys. poniżej):

kliknij aby powiększyć / zmniejszyć obraz
Rys. Okno: "Usuwanie kalendarzy miesięcznych".
Filtr daty - ustaw "przedział czasu", dla którego mają być wyświetlone miesiące zapisanej ewidencji czasu pracy, lub:
zaznacz wszystkie - wyświetlone zostaną , w zależności od wybranego pracownika, wszystkie zapisane miesiące;
Pracownik - wybierz pracownika, któremu chcesz usunąć ewidencję, lub:
zaznacz wszyscy pracownicy - aby wyświetlić ewidencję wszystkich pracowników w zależności od ustawionego filtru daty;
zaznacz "miesiąc" do usunięcia - jeśli nie są widoczne dane należy poprawnie ustawić filtr daty;

Przy pomocy klawisza: można zaznaczyć kilka miesięcy.

 

po dokonaniu wyboru, należy nacisnąć na przycisk: - nastąpi usunięcie ewidencji z danego okresu;

Dodatkowo przed usunięciem ewidencji można wybrać:

"podgląd" - zostanie wyświetlony podgląd wydruku ewidencji wybranego miesiąca (patrz: "Raporty -> Miesięczna karta pracy pracownika - Ewidencja czasu pracy").

 


Zobacz również:

Okno podglądu raportów (jak wydrukować i wyeksportować raport)