Raport jest zestawieniem kosztów poniesionych na samochody i naczepy z aktywnej firmy. Koszty są zsumowane dla wszystkich pojazdów, ale rozbite są pomiędzy każdy miesiąc i rejestr kosztów osobno. Raport oferuje możliwość przedstawienia kosztów na wykresie kołowym.

Na raporcie wyszczególnione jest dziewięć najważniejszych kosztów (patrz: "Flota -> Rejestr kosztów"). Dziesiąty rodzaj kosztu Inne koszty zawiera sumę pozostałych - nie wymienionych wcześniej kosztów.

 

Duży wpływ na wartość kosztów ma ustawienie opcji w oknie ustawień programu - patrz: "Ustawienia -> Manager".

 

kliknij aby rozwinąć / zwinąćJak utworzyć raport

 

Opcje

 

 

 

 


Zobacz również:

Okno podglądu raportów (jak wydrukować i wyeksportować raport)

Flota (rejestr kosztów)

Okno dodawania/edycji zlecenia (przychody i koszty ze zleceń)

 

© 2002 - 2017 INELO Wszystkie prawa zastrzeżone