Raport jest zestawieniem kosztów poniesionych na samochody i naczepy z aktywnej firmy. Koszty są rozbite pomiędzy każdy pojazd (naczepę) i rejestr kosztów osobno.

Na raporcie wyszczególnione jest dziewięć najważniejszych kosztów. Dziesiąty rodzaj kosztu Inne koszty zawiera sumę pozostałych - nie wymienionych wcześniej kosztów.

 

Duży wpływ na wartość kosztów ma ustawienie opcji w oknie ustawień programu - patrz: "Ustawienia -> Manager".

 

kliknij aby rozwinąć / zwinąćJak utworzyć raport
kliknij aby rozwinąć / zwinąćOznaczenie kolumn na raporcie

 


Zobacz również:

Okno podglądu raportów (jak wydrukować i wyeksportować raport)

Flota (rejestr kosztów)

Okno dodawania/edycji zlecenia (przychody i koszty ze zleceń)

 

© 2002 - 2017 INELO Wszystkie prawa zastrzeżone