Zestawienie dokumentów sprzedaży lub zakupu wg kontrahenta

Nawigacja:  Moduł Spedycja > Menu główne > Raporty > Spedycja >

Zestawienie dokumentów sprzedaży lub zakupu wg kontrahenta

Poprzednia stronaPowrót do strony startowejNastępna strona
Pokaż/ukryj rozwijany tekst

 Raport w zależności od opisanych poniżej opcji wyświetla zestawienie faktur sprzedaży lub zakupu dla jednego lub wielu kontrahentów.

kliknij aby rozwinąć / zwinąćJak utworzyć raport
1.Z głównego menu wybrać żądany raport.
2.Wyświetlone zostanie okno wywołania raportu, gdzie należy podać:
analizowany "okres" czasu;
wybrać dla jakich dokumentów generować raport;
zaznaczyć/odznaczyć kontrahenta/kontrahentów - pomocne w filtrowaniu może być zaznaczenie/odznaczenie opcji: Kontrahenci krajowi i/lub Kontrahenci zagraniczni;

 

 

Opcje

Opis wybranych opcji:

 

opcja zaznaczona - wyświetla zlecenia w walucie, w której zostały wystawione;

opcja niezaznaczona - wyświetla zlecenia w przeliczeniu na walutę domyślną.

 

W wyniku zaznaczenia tej opcji w oknie podglądu raportu pod wierszem podsumowania zostanie dodana informacja i wartość zapłaconych faktur w miesiącu ich wystawienia.

 

 

 

Aby wyświetlić raport należy posługiwać się przyciskami paska narzędziowego (patrz: "Generowanie raportów").

 


Zobacz również:

Okno podglądu raportów (jak wydrukować i wyeksportować raport)