Pobieranie danych z karty kierowcy

Nawigacja:  Moduł TachoScan > Menu główne > TachoScan > Z urządzenia > TachoReader Mobile/Combo > TR Combo - pobieranie danych > Kody błędów >

Pobieranie danych z karty kierowcy

Poprzednia stronaPowrót do strony startowejNastępna strona
Pokaż/ukryj rozwijany tekst

Poniżej opisane są rodzaje błędów jakie może zgłaszać urządzenie przed lub w trakcie pobierania danych z karty kierowcy:

 

kliknij aby rozwinąć / zwinąć  Karta kierowcy jest włożona nieprawidłowo lub odczytywana karta jest innego typu niż karta kierowcy

Należy poprawnie włożyć kartę. Jeśli odczytywana karta jest innego typu niż karta kierowcy należy odłożyć ją i włożyć prawidłową.

 

kliknij aby rozwinąć / zwinąć  Niepoprawna struktura plików na karcie

Należy jeszcze raz włożyć kartę do urządzenia i powtórzyć odczyt.

 

kliknij aby rozwinąć / zwinąć  Błąd odczytu danych z karty

Należy jeszcze raz włożyć kartę do urządzenia i powtórzyć odczyt.

 

kliknij aby rozwinąć / zwinąć  Niepoprawna pozycja odczytu w pliku karty

Należy jeszcze raz włożyć kartę do urządzenia i powtórzyć odczyt.

 

kliknij aby rozwinąć / zwinąć  Niepoprawny certyfikat pliku

Należy jeszcze raz włożyć kartę do urządzenia i powtórzyć odczyt.

 

kliknij aby rozwinąć / zwinąć  Brak karty / karta wyciągnięta podczas odczytu

Należy sprawdzić czy karta została wyciągnięta podczas pobierania danych, jeżeli tak to należy powtórzyć odczyt na nowo.

 

kliknij aby rozwinąć / zwinąć  Błąd odczytu karty

Zaleca się ponowne odczytanie karty.