Niepowodzenie aktualizacji - przyczyny i rozwiązanie

Nawigacja:  Aktualizacja programu - Updater >

Niepowodzenie aktualizacji - przyczyny i rozwiązanie

Poprzednia stronaPowrót do strony startowejNastępna strona
Pokaż/ukryj rozwijany tekst

Prawdopodobne przyczyny niepowodzenia aktualizacji:

brak wolnego miejsca na dysku, potrzebnego do wykonania kopii zapasowej bazy przed jej aktualizacją;
brak dostępu (praw zapisu) do katalogu, w którym ma być wykonana kopia zapasowa bazy przed jej aktualizacją;
źle ustawiona ścieżka kopii baz danych (np. na zmapowany dysk). Zaleca się podawanie ścieżki sieciowej UNC (np. "\\Nazwa_serwera\Udostępniony_zasób\Backup");
wyłączona usługa SQL AGENT.

Rozwiązanie

 

Kopię bazy danych należy wykonać przy pomocy programu: "Database Manager":

1.Uruchom program (patrz: "Uruchomienie programu Database Manager").
2.Wykonaj kopię bazy danych wybierając: Utwórz kopię bazy danych w menu: Archiwizacja (szczegółowy opis znajduje się w temacie: "Archiwizacja").

 

Firma INELO nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych, spowodowaną brakiem wykonania kopii zapasowej bazy programu.

 

Aby przeprowadzić aktualizację bazy danych należy uruchomić plik o nazwie "aktualizacja4T.exe" z parametrem "-ignore".

Domyślna ścieżka do tego pliku: "C:\Program Files\INELO*\4Trans" lub w przypadku systemów 64-bitowych: "C:\Program Files (x86)\INELO*\4Trans".

 

1.Uruchamianie pliku z parametrem:
a.wykonaj skrót do pliku "aktualizacja4T.exe";
b.kliknij PPM na skrócie i wybierz: Właściwości;
c.w polu Element docelowy do ścieżki: "C:\Program Files\INELO*\4Trans\aktualizacja4T.exe" dopisujemy "-ignore" (pamiętaj o znaku spacji przed parametrem - rys. poniżej).
kliknij aby powiększyć / zmniejszyć obraz
Rys. Parametr "-ignore".

W przypadku dalszego niepowodzenia aktualizacji skontaktuj się z serwisem producenta programu.

 

____________

*) Do wersji 4Trans 3.10, wszystkie powyższe katalogi i ścieżki w nazwach mają zamiast INELO, starą nazwę: PCNETSERVICE.