Raport jest kompleksowym zestawieniem informacji wykorzystania samochodu w określonym przedziale czasowym. Program po zebraniu danych ze wszystkich niemalże modułów przedstawia analizę w następujących sposób:
• | Informacje ogólne (kierowców, ilość przejechanych km, koszty ogólne, koszty ze zleceń, ilość tarcz tacho, itp); |
• | Zajętość pojazdu wg zleceń (wykres graficzny czasu realizacji poszczególnych zleceń); |
• | Szacunkowe zestawienie przejazdów pustych i pełnych wg załadunków i rozładunków; |
• | Analizę trasy (zestawienie dni, w których podany jest kierowca oraz ilość przejechanych km); |
• | Średnie zużycie paliwa (liczone na podstawie tankowań do pełna - wykres + tabela); |
• | Podział kosztów wg rodzaju (wykres + tabela); |
• | Zmiany stanu licznika w czasie (wykres); |
• | Informacje szczegółowe (zestawienie szczegółowe zarejestrowanych zdarzeń na wybranym samochodzie). |
1. | Z głównego menu wybrać: Manager -> Rozliczenie wyjazdu. |
2. | W oknie wywołania raportu należy: |
• | wprowadzić analizowany "okres"; |
Aby wyświetlić raport należy posługiwać się przyciskami paska narzędziowego (patrz: "Generowanie raportów").
|
|
Opcje
|
|
W wyniku zaznaczenia tej opcji do obliczeń będą brane również koszty w żaden sposób nie powiązane w wybranym samochodem. Będą to koszty oznaczone w ramce kosztowej jako koszty ogólne i koszty frachtu obcego.
|
|
|
|
Zobacz również:
Okno podglądu raportów (jak wydrukować i wyeksportować raport)