W zakładce znajduje się szereg ostrzeżeń jakie mogą być generowane przez program (patrz: "Ostrzeżenia z tachografu", "Ostrzeżenia z kalibracji", "Ostrzeżenia z karty"). Każde z ostrzeżeń można włączyć/wyłączyć do analizy, a dla niektórych z nich istnieje możliwość ustawienia wartości granicznych.
1. | W przypadku, gdy którekolwiek z ustawień zostanie zmienione na wartość mniejszą to należy dokonać powtórnego pobrania danych z karty kierowcy / tachografu / pliku źródłowego dla kontrolowanych kierowców. |
2. | Analiza poniższych nieprawidłowości odbywa się tylko bezpośrednio po pobraniu danych z tachografu lub z pliku: |
• | Ostrzegaj, gdy prędkość chwilowa większa od [] km/h przez co najmniej [] minut; |
• | Ostrzegaj, gdy zmiana prędkości chwilowej większa od [] km/h w czasie nie dłuższym niż [] s. |
|
|
Uwagi do analizy wybranych ostrzeżeń
|
|
1. | Aby pojawiło się ostrzeżenie, w danym dniu suma dyspozycyjności w slocie drugim przypadającej na czas postoju w slocie pierwszym musi wynosić co najmniej 15 minut lub na przynajmniej jedną całą czynność dyspozycyjności w slocie drugim przypada wyłącznie postój w slocie pierwszym. |
2. | Zdarzenie dyspozycyjności trwające cały dzień jest ignorowane. |
3. | Na podejrzanych dyżurach rysowany jest wykrzyknik. |
|
|
|
|
|
|