Ścieżki

Nawigacja:  Panel administracyjny > Ustawienia > Panel administracyjny >

Ścieżki

Poprzednia stronaPowrót do strony startowejNastępna strona
Pokaż/ukryj rozwijany tekst

Wybór ścieżek

 

Domyślna ścieżka: "...\Moje dokumenty\INELO".

Jest to główny katalog programu, w którym przechowywane są pliki robocze. Każdy użytkownik programu 4Trans powinien mieć dostęp (uprawnienia do odczytu i zapisu) do tego katalogu.

Domyślnie w folderze roboczym znajdują się poniżej wymienione katalogi: TachoScan oraz Documents.

Administrator:
Jeśli zmieniasz lokalizację katalogów: TachoScan oraz Documents nie zapomnij o nadaniu uprawnień odpowiednim użytkownikom programu 4Trans.

 

 

Domyślna ścieżka: "...\Moje dokumenty\INELO\TachoScan".
W folderze plików modułu TachoScan (domyślna o nazwa: TachoScan) tworzone są foldery o nazwie skrótu firmy wprowadzonej w programie - ilość folderów jest uzależniona od ilości dodanych firm. Z kolei w folderach tych tworzone są foldery: Image (gdzie przechowywane są pliki skanów tarczek tacho) i folder: Digital (gdzie przechowywane są pliki źródłowe pobrane z kart kierowców i tachografów cyfrowych).
Jest to ten sam folder obrazów tacho jaki definiujemy podczas pierwszego uruchomienia programu. W oknie ustawień głównych istnieje możliwość zmiany tej ścieżki.

 

Domyślna ścieżka: "...\Moje dokumenty\INELO\Documents".
W folderze dokumentów (domyślna o nazwa: Documents) tworzone są foldery o nazwie skrótu firmy wprowadzonej w programie - ilość folderów jest uzależniona od ilości dodanych firm. Jest to ten sam folder dokumentów jaki definiujemy podczas pierwszego uruchomienia programu. W oknie ustawień głównych istnieje możliwość zmiany tej ścieżki.

 

opcja zaznaczona - raporty eksportowane do pliku (pdf, xml. xls, html) będą domyślnie zapisywane w wybranej tutaj lokalizacji (w folderze aktywnej firmy).

opcja niezaznaczona - za każdym razem przed wyeksportowaniem raportu do pliku program będzie pytał o ścieżkę, w której dokonać zapisu.