Kody błędów

Nawigacja:  Moduł TachoScan > Menu główne > TachoScan > Z urządzenia > TachoReader Mobile/Combo > TR Mobile - pobieranie danych >

Kody błędów

Poprzednia stronaPowrót do strony startowejNastępna strona
Pokaż/ukryj rozwijany tekst

Błędy klucza sygnalizowane są określoną ilością migotań diody na czerwono.

Aby rozpoznać rodzaj błędu należy zliczać ilość mignięć na czerwono diody pomiędzy momentami, gdy zaświeci się na zielono.

Dioda świeci się na zielono, następnie dwukrotnie zamiga na czerwono i powtórnie zaświeci się na zielono i cały cykl zostaje powtórzony.

Oznacza to, że klucz sygnalizuje nam błąd dwukrotnym mignięciem diody na czerwono.

 

Opis rodzajów błędów

 

Brak komunikacji z tachografem.

Należy upewnić się czy karta przedsiębiorstwa / karta kontrolna została poprawnie włożona.

Jeśli karta przedsiębiorstwa / karta kontrolna została poprawnie włożona należy upewnić się czy została odczytana przez tachograf.

 

 

Nie zostały pobrane wszystkie dane.

Należy powtórzyć odczyt.

 

 

Brak wolnego miejsca w pamięci urządzenia

Należy przenieść na inny nośnik (np. dysk twardy komputera) pobrane pliki z pamięci urządzenia TachoReader Mobile II.

Wymagana minimalna ilość wolnego miejsca w pamięci klucza wynosi: 10 MB.

 

 

Błąd sektora rozruchowego pamięci urządzenia.

Należy skontaktować się z serwisem producenta.

 

 

System plików inny niż FAT32.

Należy powtórnie sformatować pamięć urządzenia używając systemu plików FAT32.

Przed formatowaniem zaleca się skopiować wszystkie pobrane dane na inny nośnik.

 

 

Niepoprawny rozmiar sektora.

Należy powtórnie sformatować pamięć urządzenia używając systemu plików FAT32.

Przed formatowaniem zaleca się skopiować wszystkie pobrane dane na inny nośnik.

 

 

Uszkodzenie urządzenia.

Należy skontaktować się z serwisem producenta.

 

 

Brak zasilania.

Należy się upewnić czy tachograf jest załączony - położenie stacyjki nr II - zapłon (zaświecenie się kontrolek na desce rozdzielczej).