Do oprogramowania dołączono tzw. klucz licencyjny, bez którego program nie uruchomi się i nie będzie działał.
Jeśli wyświetla się komunikat o braku klucza licencyjnego należy sprawdzić: |
|
Klucz Lokalny |
klucz Sieciowy |
1.Czy klucz licencyjny jest wpięty do portu USB w komputerze, na którym jest uruchamiany program? 2.Jeśli klucz jest wpięty do portu USB sprawdź czy jest poprawnie zainstalowany (patrz: Klucz licencyjny LOKALNY)? |
1.Czy klucz licencyjny jest wpięty do portu USB w dowolnym komputerze połączonym sieciowo z komputerem, na którym uruchamiany jest program? 2.Jeśli klucz jest wpięty do portu USB sprawdź czy jest poprawnie zainstalowany (patrz: Klucz licencyjny SIECIOWY)? 3.Czy są prawidłowo ustawione opcje klucza w oknie logowania (patrz: Logowanie zaawansowane)? 4.Czy jest udostępniona komunikacja klucza i programu HASP Manager z komputerem, na którym uruchamiany jest program (patrz: "Instalacja HASP Manager)? |
Jeśli w dalszym ciągu program 4Trans przy próbie uruchomienia zgłasza błąd klucza należy skontaktować się z serwisem producenta. |
|