Raport jest zestawieniem kosztów poniesionych na samochody i naczepy z aktywnej firmy. Koszty są zsumowane dla wszystkich pojazdów, ale rozbite są pomiędzy każdy miesiąc i rejestr kosztów osobno. Raport oferuje możliwość przedstawienia kosztów na wykresie kołowym.
Na raporcie wyszczególnione jest dziewięć najważniejszych kosztów (patrz: "Flota -> Rejestr kosztów"). Dziesiąty rodzaj kosztu Inne koszty zawiera sumę pozostałych - nie wymienionych wcześniej kosztów. |
|
Duży wpływ na wartość kosztów ma ustawienie opcji w oknie ustawień programu - patrz: "Ustawienia -> Manager". |
|
1.Z głównego menu wybrać: Manager -> Koszty pojazdów Koszty pojazdów miesięcznie. 2.W oknie wywołania raportu należy: •wprowadzić analizowany jedno lub wielomiesięczny "okres"; •zaznaczyć rejestr/koszt z listy;
Aby wyświetlić raport należy posługiwać się przyciskami paska narzędziowego (patrz: "Generowanie raportów"). |
|
Opcje |
|
||||
|
|
Zobacz również:
Okno podglądu raportów (jak wydrukować i wyeksportować raport)
Flota (rejestr kosztów)
Okno dodawania/edycji zlecenia (przychody i koszty ze zleceń)