Na raporcie zestawiona jest ilość poszczególnych godzin uzupełnienia jakich dokonano w oknie ewidencji czasu pracy.
1.Wybrać z menu głównego żądany raport. 2.Wyświetlone zostanie okno wywołania raportu, gdzie należy podać:
•okres - dla którego ma być generowany raport (patrz: "wprowadzanie daty"); •zaznaczyć pracownika / pracowników z listy.
Zaznaczanie/odznaczanie wszystkich pozycji na liście - kliknij w polu zaznaczania/odznaczania w nagłówku listy.
Wyszukiwanie wg frazy - umożliwia filtrowanie pozycji na liście wg dowolnego tekstu - pole znajduje się poniżej nagłówka listy.
Sortowanie pozycji - kliknij na tytule nagłówka, aby posortować pozycje alfabetycznie.
|
|
|
|
Opcje
|
|
Wyświetla tylko dni, które nie mają żadnych danych (24 godziny) i dni, których czas przestoju jest dłuższy niż ustawiony w tej opcji.
|
|
|
|
Aby wyświetlić raport należy posługiwać się przyciskami paska narzędziowego (więcej w temacie: "Generowanie raportów").
Zobacz również:
Okno podglądu raportów (jak wydrukować i wyeksportować raport)