Raport jest zestawieniem kosztów poniesionych na wszystkie zlecenia aktywnej firmy w każdym miesiącu osobno w zależności od wybranego okresu czasu.
Duży wpływ na wartość kosztów ma ustawienie opcji w oknie ustawień programu - patrz: "Ustawienia -> Manager".
|
|
1.Z głównego menu wybrać: Manager -> Koszty zleceń -> Koszty zleceń miesięcznie. 2.W oknie wywołania raportu należy podać: analizowany jedno lub wielomiesięczny okres. Aby wyświetlić raport należy posługiwać się przyciskami paska narzędziowego (więcej w temacie: "Generowanie raportów").
|
|
Znaczenie kolumn:
•Rachunki - koszty powiązane ze zleceniami (na ramce kosztowej wybrana opcja zlecenie). Z pominięciem kosztów paliwa powiązanego ze zleceniami! •Koszty bezpośrednie - to suma rachunków (poprzednia kolumna) i kosztów paliwa powiązanego ze zleceniami (nie mylić z kosztami paliwa z modułu paliwowego), •Koszty pojazdu - są to miesięczne koszty utrzymaniu samochodu proporcjonalnie rozdzielone na wszystkie zlecenia zrealizowane przez ten pojazd występujące w tym miesiącu w zależności od ilości kilometrów wprowadzonych w zleceniu (w pierwszej kolejności brane są pod uwagę kilometry rzeczywiste ze zlecenia, a jeśli ich niema to kilometry planowane). •Koszty naczepy - liczone w ten sam sposób jak dla pojazdu, patrz powyżej: Koszty pojazdu. •Koszty kierowców - wszystkie koszty z ramek kosztowych - powiązane z kierowca indywidualnie bądź z kierowca jako koszt ogólny (przypięty do firmy) - tutaj także doliczane są koszty delegacji (patrz: "Ustawienia -> Manager"). Tak samo jak w przypadku kosztów pojazdów są one proporcjonalnie rozdzielone na wszystkie zlecenia zrealizowane przez danego kierowcę występujące w danym miesiącu w zależności od ilości kilometrów wprowadzonych w zleceniu. •Koszty pośrednie - suma kosztów samochodu, naczepy i kosztów kierowców. |
|
|
|
Zobacz również:
Okno podglądu raportów (jak wydrukować i wyeksportować raport)
Flota (rejestr kosztów)
Okno dodawania/edycji zlecenia (przychody i koszty ze zleceń)