Rejestr nieobecności umożliwia dodanie dowolnemu pracownikowi absencji bez konieczności otwierania okna ewidencji czasu pracy.
Funkcja ta pozwala na dodanie całodniowych nieobecności. Jeśli zachodzi potrzeba dodania nieobecności krótszej niż doba można tego dokonać z poziomu okna edycji zdarzeń ewidencji czasu pracy (patrz: "Edycja zdarzeń"). |
|
Aby otworzyć rejestr nieobecności należy z menu głównego Rozliczenia wybrać opcję Rejestr nieobecności.
Aby dodać, zmienić lub usunąć absencję należy posługiwać się "paskiem narzędziowym list".
Wszystkie dodane w tym rejestrze nieobecności zostaną automatycznie naniesione w oknie ewidencji czasu pracy danego pracownika. |
|
|
|
Dodatkowe elementy w "pasku narzędziowym listy": • - na podstawie zaznaczonej pozycji na liście otwiera okno podglądu wydruku Wniosku o udzielenie urlopu wypoczynkowego (dostępne również w rozwijanym menu); •za pomocą przycisków: i można zaimportować lub wyeksportować nieobecności z/do pliku "xml" lub "csv".
|
|
Okno zawiera następujące elementy:
•Data od, Data do - określ czas trwania nieobecności; •Pracownik - wybierz lub dodaj pracownika; •Ilość godzin nieobecności - wartości automatycznie wypełniane przez program. •Typ nieobecności - wybierz lub dodaj typ nieobecności; •Numer dokumentu - opcjonalnie numer dokumentu zaświadczającego nieobecność;
|
|
Zobacz również:
Edycja zdarzeń (dodawanie nieobecności krótszej niż jedna doba)
Użytkownicy (uprawnienia do rejestru nieobecności)