W celu uzyskania odpowiedzi proszę nacisnąć na symbol: obok pytania lub w dowolne miejsce pytania. Aby "zwinąć" odpowiedź naciśnij symbol: lub ponownie w dowolne miejsce pytania. |
|
Szybkość z jaką program 4Trans się uruchamia jest uzależniona od wielu czynników, są to m. in.: •wydajność komputera, na którym jest zainstalowany serwer programu 4Trans (patrz: "Wymagania minimalne"), •wydajność komputera, na którym jest zainstalowany klient programu 4Trans - (patrz: "Wymagania minimalne"), •obciążenie sieci komputerowej, czas dostępu itp., •ilość uruchamianych modułów - (patrz: "szablony uprawnień"). |
|
Niestety, samo wpięcie klucza do komputera nie gwarantuje nam poprawnej pracy. Aby usunąć ten błąd konieczne jest: •poprawne zainstalowanie menager'a licencji HASP - (patrz: "Instalacja HASP Menager'a"). •poprawnie ustawienie opcji klucza (patrz: "Logowanie zaawansowane"). |
|
1.Należy prześledzić i postępować zgodnie z instrukcją pobierania danych (patrz instrukcja: "Z tachografu cyfrowego -> Przebieg pobierania danych"). 2.Należy sprawdzić czy w ustawieniach programu został poprawnie wybrany port COM (patrz instrukcja: "Instalacja urządzeń -> Kabel Tacho-USB"). 3.Należy sprawdzić czy jest zainstalowana aplikacja do telefonów komórkowych: •Sony Ericsson PC Suite for Smartphones, •Sony Ericsson Symbian 9 Drivers, na komputerze, który pobiera dane bezpośrednio z tachografu poprzez kabel Tacho-USB. Powodem jest blokowanie portów COM. Samo wyłączenie aplikacji do SE nie daje żadnych rezultatów. Należy usunąć aplikację z auto-startu systemu Windows® aby była możliwość komunikacji z portem COM. |
|
Aby odinstalować serwer programu należy skontaktować się z "serwisem" producenta. |
|
Temat opisujący sposób aktywacji programu jest szeroko opisany w temacie: "Aktywacja programu". |
|
Szczegółowy opis zawarty jest w temacie: "Przeniesienie programu na inny komputer". |
|
Opis przyczyn oraz rozwiązania niepowodzenia aktualizacji opisany jest w temacie: "Niepowodzenie aktualizacji - przyczyny i rozwiązanie". |
|