Na podstawie wybranego zakresu dat i pracowników na raporcie wyświetlone jest zestawienie sumy czasu pracy oraz wynagrodzenia na każdy okres płacy.
1.W oknie wywołania raportu:
•wybierz okres, dla którego ma być generowany raport (patrz: "wprowadzanie daty"); •zaznacz pracownika / pracowników z listy.
Zaznaczanie/odznaczanie wszystkich pozycji na liście - kliknij w polu zaznaczania/odznaczania w nagłówku listy.
Wyszukiwanie wg frazy - umożliwia filtrowanie pozycji na liście wg dowolnego tekstu - pole znajduje się poniżej nagłówka listy.
Sortowanie pozycji - kliknij na tytule nagłówka, aby posortować pozycje alfabetycznie.
|
|
|
|
Opcje
|
|
W dolnej części strony raportu zostanie dodany szablon na podpisy osoby sporządzającej, sprawdzającej i zatwierdzającej wydrukowany dokument.
|
|
|
|
Aby wyświetlić raport należy posługiwać się przyciskami paska narzędziowego (więcej w temacie: "Generowanie raportów").
Zobacz również:
Okno podglądu raportów (jak wydrukować i wyeksportować raport)