Do oprogramowania dołączono tzw. klucz licencyjny, bez którego program nie uruchomi się i nie będzie działał.

Jeśli wyświetla się komunikat o braku klucza licencyjnego należy sprawdzić:

Klucz Lokalny

klucz Sieciowy

1.Czy klucz licencyjny jest wpięty do portu USB w komputerze, na którym jest uruchamiany program?

2.Jeśli klucz jest wpięty do portu USB sprawdź czy jest poprawnie zainstalowany (patrz: Klucz licencyjny LOKALNY)?

1.Czy klucz licencyjny jest wpięty do portu USB w dowolnym komputerze połączonym sieciowo z komputerem, na którym uruchamiany jest program?

2.Jeśli klucz jest wpięty do portu USB sprawdź czy jest poprawnie zainstalowany (patrz: Klucz licencyjny SIECIOWY)?

3.Czy są prawidłowo ustawione opcje klucza w oknie logowania (patrz: Logowanie zaawansowane)?

4.Czy jest udostępniona komunikacja klucza i programu HASP Manager z komputerem, na którym uruchamiany jest program (patrz: "HASP Manager)?

Jeśli w dalszym ciągu program 4Trans przy próbie uruchomienia zgłasza błąd klucza należy skontaktować się z serwisem producenta.

 

© 2002 - 2018 INELO Polska Wszystkie prawa zastrzeżone