FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania)

W celu uzyskania odpowiedzi proszę nacisnąć na symbol: obok pytania lub w dowolne miejsce pytania.

Aby "zwinąć" odpowiedź naciśnij symbol: lub ponownie w dowolne miejsce pytania.

 

kliknij aby rozwinąć / zwinąćDlaczego ten program tak długo się uruchamia?
kliknij aby rozwinąć / zwinąćNa stanowisku w trakcie uruchamiania programu wyświetla się komunikat: "Błąd klucza". Klucz sprzętowy jest wpięty do serwera.
kliknij aby rozwinąć / zwinąćNie działa pobieranie danych za pomocą kabla Tacho-USB.
kliknij aby rozwinąć / zwinąćW jaki sposób odinstalować serwer programu 4Trans ?
kliknij aby rozwinąć / zwinąćW jaki sposób można dokonać aktywacji programu?
kliknij aby rozwinąć / zwinąćJak przenieść program na inny komputer?
kliknij aby rozwinąć / zwinąćPodczas aktualizacji programu wystąpił błąd, jakie są przyczyny niepowodzenia aktualizacji?

 

© 2002 - 2018 INELO Polska Wszystkie prawa zastrzeżone