Raport jest zestawieniem kosztów poniesionych na samochody i naczepy z aktywnej firmy. Koszty są zsumowane dla wszystkich pojazdów, ale rozbite są pomiędzy każdy miesiąc i rejestr kosztów osobno. Raport oferuje możliwość przedstawienia kosztów na wykresie kołowym.
Na raporcie wyszczególnione jest dziewięć najważniejszych kosztów (patrz: "Flota -> Rejestr kosztów"). Dziesiąty rodzaj kosztu Inne koszty zawiera sumę pozostałych - nie wymienionych wcześniej kosztów.  | 
  | 
Duży wpływ na wartość kosztów ma ustawienie opcji w oknie ustawień programu - patrz: "Ustawienia -> Manager".  | 
  | 
1.Z głównego menu wybrać: Manager -> Koszty pojazdów Koszty pojazdów miesięcznie. 2.W oknie wywołania raportu należy: •wprowadzić analizowany jedno lub wielomiesięczny "okres"; •zaznaczyć rejestr/koszt z listy; 
 Aby wyświetlić raport należy posługiwać się przyciskami paska narzędziowego (więcej w temacie: "Generowanie raportów" w instrukcji programu 4Trans).  | 
  | 
Opcje  | 
  | 
||||
 
 
  | 
  | 
Zobacz również:
Okno podglądu raportów (jak wydrukować i wyeksportować raport)
Flota (rejestr kosztów)
Okno dodawania/edycji zlecenia (przychody i koszty ze zleceń)