Przycisk 
 służy do symulacji wydruku danych z tachografu cyfrowego. Przy pomocy tego polecenia można wydrukować dane z karty kierowcy.
Funkcja ta jest pomocna w przypadku konieczności porównania danych zapisanych w module TachoScan z wydrukiem z tachografu.
Oznaczenia symboli na piktogramach 
 | 
  
 | 
  
 | 
Personel firmy transportowej 
 | 
 
  
 | 
Personel służb uprawnionych do kontroli 
 | 
 
  
 | 
Kierowca 
 | 
 
  
 | 
Personel autoryzowanych warsztatów 
 | 
 
  
 | 
Personel producenta sprzętu 
 | 
 
 
 
 | 
  
 | 
 
 
 
  
 | 
Kontrola 
 | 
 
  
 | 
Kierowanie pojazdem 
 | 
 
  
 | 
Przegląd/kalibracja 
 | 
 
 
 
 | 
  
 | 
 
 
 
  
 | 
Tryb firmowy 
 | 
 
  
 | 
Tryb kontrolny 
 | 
 
  
 | 
Tryb operacyjny 
 | 
 
  
 | 
Tryb kalibracyjny 
 | 
 
 
 
 | 
  
 | 
 
 
 
  
 | 
Dyżur 
 | 
 
  
 | 
Kierowanie pojazdem 
 | 
 
  
 | 
Odpoczynek 
 | 
 
  
 | 
Praca 
 | 
 
  
 | 
Przerwa 
 | 
 
  
 | 
Nieznany 
 | 
 
 
 
 | 
  
 | 
 
 
 
  
 | 
Aktualny czas dyżurowania 
 | 
 
  
 | 
Ciągły czas kierowania pojazdem 
 | 
 
  
 | 
Aktualny czas odpoczynku 
 | 
 
  
 | 
Aktualny czas pracy 
 | 
 
  
 | 
Skumulowany czas przerwy 
 | 
 
 
 
 | 
  
 | 
 
 
 
    
 | 
Poza rejestracją 
 | 
 
  
 | 
Przeprawa promowa/transport koleją 
 | 
 
 
 
 | 
  
 | 
 
 
 
  
 | 
Slot kierowcy 
 | 
 
  
 | 
Slot drugiego kierowcy 
 | 
 
  
 | 
Karta 
 | 
 
  
 | 
Zegar 
 | 
 
  
 | 
Wyświetlacz 
 | 
 
  
 | 
Zewnętrzny nośnik danych 
 | 
 
  
 | 
Zasilanie 
 | 
 
  
 | 
Drukarka/wydruk 
 | 
 
  
 | 
Papier 
 | 
 
  
 | 
Czujnik 
 | 
 
  
 | 
Rozmiar opony 
 | 
 
  
 | 
Pojazd/ jednostka pojazdowa 
 | 
 
 
 
 | 
  
 | 
 
 
 
  
 | 
Wyświetlanie 
 | 
 
  
 | 
Zczytał 
 | 
 
  
 | 
Drukowanie 
 | 
 
 
 
 | 
  
 | 
 
 
 
    
 | 
Dzienny 
 | 
 
  
 | 
Tygodniowy 
 | 
 
  
 | 
Dwutygodniowy 
 | 
 
  
 | 
Od / do 
 | 
 
 
 
 | 
  
 | 
 
 
 
  
 | 
Zdarzenie 
 | 
 
  
 | 
Awaria 
 | 
 
  
 | 
Początek dziennego okresu pracy 
 | 
 
  
 | 
Koniec dziennego okresu pracy 
 | 
 
  
 | 
Miejsce 
 | 
 
  
 | 
Ręczny wpis czynności 
 | 
 
  
 | 
Zabezpieczenia 
 | 
 
  
 | 
Prędkość 
 | 
 
  
 | 
Czas 
 | 
 
  
 | 
Razem/ podsumowanie 
 | 
 
  
 | 
Przetwarzanie, proszę czekać 
 | 
 
  
 | 
Otwarta obudowa 
 | 
 
  
 | 
Blokada 
 | 
 
 
 
 | 
  
 | 
 
 
 
   
 | 
Karta firmowa 
 | 
 
   
 | 
Karta kontrolna 
 | 
 
   
 | 
Karta kierowcy 
 | 
 
   
 | 
Karta warsztatowa 
 | 
 
   
 | 
Brak karty 
 | 
 
 
 
 | 
  
 | 
 
 
 
   
 | 
Kierowanie załogowe 
 | 
 
   
 | 
Czas jazdy w ciągu bieżącego tygodnia 
 | 
 
   
 | 
Czas jazdy w ciągu dwóch tygodni 
 | 
 
 
 
 | 
  
 | 
 
 
 
   
 | 
Włożenie nieważnej karty 
 | 
 
    
 | 
Konflikt kart 
 | 
 
    
 | 
Nieprawidłowo zapisany czas 
 | 
 
    
 | 
Prowadzenie pojazdu bez ważnej karty 
 | 
 
    
 | 
Włożenie karty podczas ruchu pojazdu 
 | 
 
    
 | 
Nieprawidłowe zamknięcie ostatniej sesji 
 | 
 
   
 | 
Przekroczenie prędkości 
 | 
 
   
 | 
Przerwa w zasilaniu 
 | 
 
   
 | 
Błąd czujnika 
 | 
 
   
 | 
Naruszenie zabezpieczeń 
 | 
 
   
 | 
Dostrojenie zegara (przez warsztat) 
 | 
 
   
 | 
Kontrola drogowa 
 | 
 
 
 
 | 
  
 | 
 
 
 
    
 | 
Awaria karty (czytnik 1) 
 | 
 
    
 | 
Awaria karty (czytnik 2) 
 | 
 
   
 | 
Awaria wyświetlacza 
 | 
 
   
 | 
Awaria odczytu 
 | 
 
   
 | 
Awaria drukarki 
 | 
 
   
 | 
Awaria czujnika 
 | 
 
   
 | 
Awaria jednostki pojazdowej 
 | 
 
 
 
 | 
  
 | 
 
 
 
    
 | 
Zapytanie o kontynuację dziennego okresu pracy 
 | 
 
   
 | 
Zapytanie o koniec poprzedniego dziennego okresu pracy 
 | 
 
    
 | 
Potwierdzenie lub wpisanie miejsca zakończenia dziennego okresu pracy 
 | 
 
    
 | 
Zapytanie o podanie czasu początkowego 
 | 
 
    
 | 
Potwierdzenie lub wpisanie miejsca rozpoczęcia dziennego okresu pracy 
 | 
 
 
 
 | 
  
 | 
 
 
 
   
 | 
Miejsce kontroli 
 | 
 
   
 | 
Miejsce rozpoczęcia dziennego okresu pracy 
 | 
 
   
 | 
Miejsce zakończenia dziennego okresu pracy 
 | 
 
   
 | 
Od czasu 
 | 
 
   
 | 
Do czasu 
 | 
 
   
 | 
Od pojazdu 
 | 
 
     
 | 
Początek trybu poza nadzorem 
 | 
 
     
 | 
Koniec trybu poza nadzorem 
 | 
 
 
 
 | 
  
 | 
 
 
 
  
 | 
  
 |