Menu dostępne po zaznaczeniu opcji: pokaż opcje pozwalające na zarządzanie wieloma bazami. |
|
Menu składa się z następujących elementów:
Za pomocą tego polecenia można utworzyć nową pustą bazę danych, która zostanie automatycznie podłączona do serwera. Opcje zarządzania wieloma bazami są dedykowane wersji usługowej programu, dlatego podczas tworzenia nowej bazy program wyświetli okno, w którym należy podać skrót nazwy firmy. Jeśli wcześniej została zaznaczona opcja: "twórz pełną kopie zapasową przy zmianie bazy" program przystąpi do wykonywania kopii zapasowej odłączanej bazy danych. W dalszej kolejności zostanie odłączona aktualna baza danych i nastąpi podłączenie nowej.
|
|
Za pomocą tego polecenia można przepinać bazy danych. Narzędzie to działa jak połączenie opcji: Odłącz i Podłącz bazę danych. Aby podłączyć inną bazę danych należy po wybraniu powyższego polecenia wskazać katalog, w którym znajduje się baza danych do podłączenia i nacisnąć na przycisk: . |
|
Przy pomocy tego polecenia można ustawić katalog, w którym będą przechowywane nowo utworzone bazy danych. |
|