Prawdopodobne przyczyny niepowodzenia aktualizacji:
•brak wolnego miejsca na dysku, potrzebnego do wykonania kopii zapasowej bazy przed jej aktualizacją;
•brak dostępu (praw zapisu) do katalogu, w którym ma być wykonana kopia zapasowa bazy przed jej aktualizacją;
•źle ustawiona ścieżka kopii baz danych (np. na zmapowany dysk). Zaleca się podawanie ścieżki sieciowej UNC (np. "\\Nazwa_serwera\Udostępniony_zasób\Backup");
•wyłączona usługa SQL AGENT.
Rozwiązanie
|
|
Firma INELO nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych, spowodowaną brakiem wykonania kopii zapasowej bazy programu.
|
|
Aby przeprowadzić aktualizację bazy danych należy uruchomić plik o nazwie "aktualizacja4T.exe" z parametrem "-ignore".
Domyślna ścieżka do tego pliku: "C:\Program Files\INELO*\4Trans" lub w przypadku systemów 64-bitowych: "C:\Program Files (x86)\INELO*\4Trans".
|
|
1.Uruchamianie pliku z parametrem: a.wykonaj skrót do pliku "aktualizacja4T.exe"; b.kliknij na skrócie i wybierz: Właściwości; c.w polu Element docelowy do ścieżki: "C:\Program Files\INELO*\4Trans\aktualizacja4T.exe" dopisujemy "-ignore" (pamiętaj o znaku spacji przed parametrem - rys. poniżej). Rys. Parametr "-ignore".
W przypadku dalszego niepowodzenia aktualizacji skontaktuj się z serwisem producenta programu.
|
|
____________
*) Do wersji 4Trans 3.10, wszystkie powyższe katalogi i ścieżki w nazwach mają zamiast INELO, starą nazwę: PCNETSERVICE.
|
|
|
|