Przegląd wyników. Uwagi końcowe

Wszystkie raporty mające związek z analizą spalania samochodów znajdują się w menu: "Raporty -> Flota".

Pierwsza karta kierowcy: Podczas analizy spalania nie należy opierać się na wyniku z pierwszej wprowadzonej karty kierowcy, ponieważ program nie zna wcześniejszego terminu oraz wielkości tankowania. Ma to duże znaczenie, gdyż rzeczywiste spalanie jest liczone na podstawie ilości zatankowanego paliwa, poziomu paliwa i km z karty dla pierwszej opcji oraz przejechanych kilometrów oraz tankowań do pełna dla drugiej opcji.

Kilka zbiorników: Niezależnie od liczby wprowadzonych zbiorników dla danego samochodu są one traktowane jako jeden zbiornik - tzn. w module paliwowym w aktualnej wersji programu nie ma jeszcze możliwości wprowadzenia przebiegu dla każdego zbiornika osobno czyli przebieg jest ujęty równo na wszystkie zatankowane zbiorniki.

Kilka szablonów spalania: Pomimo tego, ze istnieje możliwość dodania kilku zbiorników, a przez to kilku szablonów spalania, NIE ZALECA SIĘ stosowania kilku szablonów spalania na jednym samochodzie, ponieważ w aktualnym algorytmie program sumuje wyniki prognozy spalania.

 

W przyszłych wersjach programu producent przewiduje wprowadzenie zmian w module paliwowym mających na celu rozdzielenie zbiorników (możliwość analizy spalania silnika pracującego na dwóch różnych paliwach (gaz CNG, LPG a ON i benzyna)) oraz dalsze zwiększenie ergonomii pracy w module paliwowym.