Otwiera okno ewidencji czasu pracy umożliwiające automatyczne wyliczenie godzin pracy pracownika na podstawie danych pobranych z kart kierowców i wykresówek lub danych wprowadzonych ręcznie. W oknie znajdują się mechanizmy wprowadzania wszelkiego rodzaju absencji, automatycznego lub ręcznego wstawiania dni wolnych za nadgodziny, dyżury, za pracę w dodatkowe dni wolne, niedziele i święta oraz wiele innych.
Ewidencję miesięczną można otworzyć na dwa sposoby:
•kliknąć na ikonę: umieszczoną w zakładce Dane podstawowe w pasku narzędziowym;
•z menu głównego Rozliczenia wybrać: [201] Ewidencja miesięczna.
Aby otworzyć okno ewidencji miesięcznej dla danego pracownika, należy:
•wybrać odpowiedni rok;
•wybrać odpowiedni miesiąc;
•wybrać odpowiedniego pracownika z listy można tego dokonać na dwa sposoby:
▪klikając na przycisk wybrać odpowiedniego pracownika z wyświetlonej listy;
▪klikając w polu pracownika wpisać pierwsze litery nazwiska pracownika, aż do pokazania się odpowiedniego nazwiska i imienia.
Po zaznaczeniu opcji bez zapisanych pokażą się tylko pracownicy, którzy w danym roku i miesiącu mają NIEZAPISANĄ ewidencję czasu pracy - przydatna opcja podczas tworzenia nowej ewidencji. Jeśli na liście nie widać żądanego pracownika należy się upewnić: 1. Czy został wcześniej wprowadzony do bazy danych ten pracownik. |
|
Ewidencja czasu pracy dla Płacy zagranicznej jest widoczna w zakładce Płaca zagraniczna/Premie. |
|
Po wybraniu żądanego pracownika pokażą się w oknie ewidencji czasu pracy informacje na temat jego godzin pracy.
Szczegółowy opis okna ewidencji czasu pracy znajduje się w rozdziale: "Okno ewidencji czasu pracy".