Menu Pomoc zawiera następujące opcje:
Otwiera plik pomocy w formacie CHM. |
|
Przekierowuje na stronę internetową Inelo Polska, na której znajduje się zbiór regulacji prawnych. Otwarcie nastąpi w domyślnie ustawionej przeglądarce. |
|
Polecenie to umożliwia utworzenie połączenia zdalnego z serwisem programu 4Trans po uprzednim uzgodnieniu potrzeby uzyskanie takiej pomocy z pracownikiem serwisu. Najważniejsze elementy okna pomocy zdalnej: •(poz.1 - rys. powyżej) - informacja o gotowości do zdalnego połączenia,
•(poz.2) - otwiera okno Opcje z ustawieniami zaawansowanymi dotyczącymi zdalnego połączenia,
|
|
Polecenie: O programie - otwiera okno zawierające informacje na temat:
1.Informacja na temat obecnej wersji programu: •Program jest aktualny; •Dostępna aktualizacja dla bieżącej wersji (nr dostępnej wersji) + przycisk: [Pobierz] - dostępny jest update dla obecnej wersji programu; •Dostępna jest nowa wersja programu (nr wersji) - Sprawdź szczegóły - dostępna jest nowa wersja programu; 2.Nr instalacji klienta - numer wersji zainstalowanego na danym komputerze programu 4Trans. 3.Nr instalacji serwera - numer wersji zainstalowanej na komputerze pracującym jako serwer bazy programu 4Trans. 4.Nr klucza - numer klucza sprzętowego. 5. - otwiera okno informujące o dostępnych licencjach lub ewentualnych założonych ograniczeniach czasowych na program. 6.biuro@inelo.pl - adres email do biura producenta programu.
7.www.inelo.pl - adres strony producenta programu.
8.Wpisz kody odblokowujące - pole to pojawia się tylko w wypadku, gdy program jest zablokowany (nałożone jest ograniczenie czasowe).
|
|