<< Kliknij, aby wyświetlić spis treści >> Nawigacja Pierwsze uruchomienie > Logowanie > Ustawienia ścieżek |
|
|
Po zalogowaniu ukaże się formularz, na którym należy potwierdzić lub zmienić ścieżki do katalogów:
•do folderu roboczego systemu (domyślna ścieżka "...\Documents\INELO");
•do plików modułu TachoScan (domyślna ścieżka "...\Documents\INELO\TachoScan");
•do folderu z dokumentami (domyślna ścieżka "...\Documents\INELO\Documents");
•do kopii zapasowej bazy danych (domyślna ścieżka "...\Documents\INELO\Backup").
Ścieżki możemy wpisać z klawiatury lub wybrać za pomocą przycisku: . Jeśli ścieżka do folderu jest prawidłowa będzie pokazana w kolorze zielonym. Analogicznie, nieprawidłowa ścieżka będzie pokazana w kolorze czerwonym. |
|
W przypadku gdy system będzie pracował w sieci na kilku stanowiskach ścieżki muszą być ustawione przez otoczenie sieciowe. Użytkownik zalogowany na komputerze musi mieć pełny dostęp do udostępnionego katalogu INELO. |
|