Historia płatności

Nawigacja:  Moduł Spedycja > Menu główne > Spedycja > Inne >

Historia płatności

Poprzednia stronaPowrót do strony startowejNastępna strona
Pokaż/ukryj rozwijany tekst

Historia płatności umożliwia przegląd wszystkich operacji płatności, które zostały wykonane zarówno na dokumentach przychodów jak i kosztów.

Aby wyświetlić listę należy z menu głównego Spedycja wybrać Historia płatności.

Na wszystkich listach można zaznaczyć więcej niż jedną pozycję:

Zaznaczanie jest pokazane na przykładzie listy tarcz tacho/dni z karty kierowcy. Działa tak samo na wszystkich pozostałych listach.

 

Zaznaczenie pozycji Od - Do

1.Kliknąć na pierwszą pozycję od na liście (poz.1 - rys. poniżej).
2.Nacisnąć i trzymając klawisz kliknąć na pozycji do na liście (poz.2).
3.Zależnie od potrzeb (edycji czy usuwania) nacisnąć na ikonę: lub (patrz: "Pasek narzędziowy list").
kliknij aby powiększyć / zmniejszyć obraz
Rys. Zaznaczanie pozycji na liście od - do.

Zaznaczenie dowolnych pozycji na liście

1.Kliknąć na dowolną pozycję na liście (poz.1 - rys. poniżej).
2.Nacisnąć i trzymając klawisz klikać na następnych dowolnych pozycjach na liście (poz.2).
3.Zależnie od potrzeb (edycji czy usuwania) nacisnąć na ikonę: lub (patrz: "Pasek narzędziowy list").
kliknij aby powiększyć / zmniejszyć obraz
Rys. Zaznaczanie pozycji na liście od - do.

Zaznaczenie wszystkich pozycji na liście

1.Kliknąć prawym przyciskiem myszy w dowolnym miejscu na liście.
2.Z rozwijanego menu wybrać: Zaznacz wszystkie pozycje.
lub nacisnąć kombinację klawiszy: .
3.Zależnie od potrzeb (edycji czy usuwania) nacisnąć na ikonę: lub (patrz: "Pasek narzędziowy list")

 

 

kliknij aby rozwinąć / zwinąćDodatkowe elementy listy

Dodatkowe elementy w "pasku narzędziowym listy":

- Edytuj fakturę - otwiera "okno edycji faktury" (dostępne również w rozwijanym menu);
- Edytuj dane kontrahenta - otwiera okno edycji "firmy" (kontrahenta), dla którego został wystawiony dokument (dostępne również w rozwijanym menu);
- Import wyciągów bankowych (dostępne również w rozwijanym menu).

 

Jeśli na liście nie widać żadnej płatności, należy upewnić się, czy ustawienia "filtrów" są prawidłowe.