Otwiera listę umów o pracę. Przy pomocy "paska narzędziowego list" można dodać, zmienić lub usunąć pozycję z listy zatrudnień.

 

Okno dodawania/edycji umowy o pracę składa się z następujących zakładek:

W zależności od zainstalowanych modułów oraz uprawnień użytkownika okno może poszerzyć się o dodatkowe pola/zakładki - opis znajduje się w pomocy dla odpowiedniego modułu.

Pola obramowane na niebiesko są to pola obowiązkowe do wypełnienia.

 

Dane podstawowe

 

Okno składa się z następujących elementów:

kliknij aby powiększyć / zmniejszyć obraz

Rys. Okno dodawania/edycji umowy o zatrudnienie - Dane podstawowe.

 

 

 

 

Stawki porównawcze i urlopy

Zakładka składa się z następujących elementów:

kliknij aby powiększyć / zmniejszyć obraz

Rys. Okno dodawania/edycji zatrudnienia - druga zakładka.

Podanie stawek ma znaczenie jeśli generowane są raporty: "Przeliczenie miesięcznej karty pracy" oraz "Przeliczenie podsumowania okresu".

 

 

 

 

 

Ryczałty

kliknij aby powiększyć / zmniejszyć obraz

Rys. Ryczałt - wszystkie składniki razem.

Na raporcie: "[214] Rozliczanie ryczałtów i zaliczek" można sprawdzić czy dany pracownik przekroczył wartość ryczałtu w danym miesiącu.

 

Zakładka zawiera następujące opcje:

 

 

 

 

Aneksy

 

Zakładka zawiera listę aneksów oraz umowę edytowanego zatrudnienia. Przy pomocy "paska narzędziowego list" można dodać, zmienić lub usunąć aneks do edytowanego zatrudnienia.

Okno dodawania/edycji aneksu składa się z identycznych zakładek jak okno dodawania zatrudnienia (opis - patrz powyżej).

Edycja aneksu:

W tej zakładce edycja ostatniego aneksu do umowy jest niemożliwa ponieważ dane wprowadzone w aneksie są danymi widocznymi w głównym oknie edycji zatrudnienia.

Edycja danych ostatniego aneksu do umowy polega na zmianie danych w głównym oknie edycji zatrudnienia.

 

 

 

© 2002 - 2015 INELO Wszystkie prawa zastrzeżone